12. oktobra ob 4.00 zjutraj smo se učenci izbirnega predmeta nemščina odpravili na dvodnevni izlet v Salzburg ter Innsbruck. Najprej smo se 6 ur vozili po lepih pokrajinah Avstrije, kjer smo občudovali gorovja. Ko smo prispeli v Salzburg, smo si šli najprej pogledat Hangar 7, kjer hranijo Redbullova letala, formule, avtomobile, helikopterje ipd. Nato smo pot nadaljevali v neizmerno lep park Hellbrun. Tam smo se sprehodili po parku, v katerem so nas pričakala vodna presenečenja. Še vedno malenkost premočeni smo se odpravili v mestno jedro Salzburga. Čeprav smo se vsi veselili Mozartovih kroglic, smo si najprej ogledali znamenito katedralo, Mozartovo rojstno hišo in seveda njegov spomenik. Proti večeru smo odšli v naravoslovni muzej (Haus der Natur), kjer smo videli ogromno zbirko živali, rastlin in kamnov. Ker smo bili po dolgem dnevu že precej lačni, smo si na gradu privoščili tradicionalno avstrijsko večerjo (govejo juho, dunajski zrezek, ocvrt krompirček in jabolčni zavitek). Siti smo se odpravili v hotel in trdno zaspali. Naslednji dan smo se prebudili ob 7.00 in se nato z avtobusom odpeljali v mesto Wattens, kjer smo videli čudovite dvorane Swarovski ter se sprehodili po zelo lepem parku. Nazadnje smo se odpravili v mesto Innsbruck. Občudovali smo mestno jedro in zagledali znano zlato strešico, narejeno iz 2657 pozlačenih strešnikov. Ob 15.00 smo se odpeljali proti domu. Ko smo prispeli v Domžale, se je naša pot zaključila. Imeli smo imeniten vikend.