(prirejeno po nalogi Helikopter, katere avtor je: mag. Radovan Krajnc)
Navodilo:
Izmisli in ustvari si letečega junaka. Ustvari program v katerem junak leti po pokrajini. Ko pride v bližino pristajalne steze, samodejno pristane. Število pristankov se mu poveča za 1. Ko junak 3 krat pristane, se izpiše: “Potrebno je dopolniti energijo” in program se ustavi.
Pristajalno stezo nariši sam. Ta projekt shrani z imenom “Leteči junak”
Namig:
Ustvariti moraš spremenljivko “Število pristankov“. S pogojnim stavkom moraš ugotavljati ali je Število pristankov = 3. Ko je pogoj izpolnjen, se izpiše, da je potrebno dopolniti energijo in program se ustavi.
Dodatno:
Sprogramirajte program še, da se po treh pristankih zamenja ozadje na črpalko. Tam si junak dopolni energijo, spremenljivka “Število pristankov” pa se spremeni nazaj na 0 in junak lahko ponovno leti po pokrajini.