(prirejeno po nalogi Helikopter, katere avtor je: mag. Radovan Krajnc)

Navodilo:

Izmisli in ustvari si letečega junaka. Ustvari program v katerem junak leti po pokrajini. Ko pride v bližino pristajalne steze, samodejno pristane. Število pristankov se mu poveča za 1. Ko junak 3 krat pristane, se izpiše: “Potrebno je dopolniti energijo” in program se ustavi.

Pristajalno stezo nariši sam. Ta projekt shrani z imenom “Leteči junak”

Namig:

Ustvariti moraš spremenljivko “Število pristankov. S pogojnim stavkom moraš ugotavljati ali je Število pristankov = 3. Ko je pogoj izpolnjen, se izpiše, da je potrebno dopolniti energijo in program se ustavi.

Dodatno:

Sprogramirajte program še, da se po treh pristankih zamenja ozadje na črpalko. Tam si junak dopolni energijo, spremenljivka “Število pristankovpa se spremeni nazaj na 0 in junak lahko ponovno leti po pokrajini.

 

(Skupno 82 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost