Učenci 4. razredov so v času razredne ure prisluhnili zgodbi učenke Lane, ki se je pri šolskem delu soočala s t. i. disleksijo*. Kaj to je, učenci sedaj dobro vedo. Naučili so se tudi prepoznati znake disleksije ter razmišljali o tem, kako lahko sošolcu/-ki, prijatelju/-ici, ki ima bralno-napisovalne težave pomagajo.

V ponedeljek, 24. 4., pa jim je svojo osebno zgodbo soočenja s težavami pri branju predstavil tudi naš znani igralec Gojmir Lešnjak – Gojc. Njegova življenjska pot sporoča, da vztrajno in prizadevno delo premaga mnogo ovir, pri čemer pa je pomembno zavedanje, da je bolj kot ovira pomembna pot do njenega vrha.

* Disleksija je znana kot težava, zaradi katere se pri otrocih, kot tudi pri odraslih pojavljajo težave pri branju, pisanju in črkovanju (težave pri učenju govora, črk, glasov, hitrem branju, bralnem razumevanju, vztrajanju pri daljših bralnih nalogah, reševanju matematičnih problemov, priklicu besed, delovnem spominu, prepisovanju, nareku, učenju tujega jezika itd.).

Disleksija posameznika spremlja vse življenje. Ni bolezen in ni posledica pomanjkljivega učenja, lenobe ali površnosti, temveč je posledica drugačnega delovanja možganov. Težave, ki jo spremljajo, se lahko omilijo ob ustreznem strokovnem vodenju ter podpiranju močnih področij, ki jih oseba z disleksijo ima.

Več informacij: 

Disleksija – dokumentarna oddaja

BRAVO – društvo za pomoč otrokom in mladostnikom s specifičnimi učnimi težavami

Priročnik za učence z disleksijo

(Skupno 22 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost